O przedszkolu
Jak pracujemy z dziećmi
- Szczegóły
- Kategoria: Koncepcja przedszkola
Przedszkole pełni funkcje opiekuńcze, wychowawcze i kształcące. Każdemu dziecku tworzy szansę na miarę jego możliwości, wspomaga wszechstronny rozwój dziecka odpowiednio do jego indywidualnych potrzeb. Tworzy bezpieczne warunki do wspólnej zabawy i nauki.
01Nasze Przedszkole jest placówką nastawioną na szeroko rozumiany rozwój dziecka tak, aby poznało radość płynącą z zabawy, nauczyło się nawiązywać relacje z innymi dziećmi
02Przedszkole prowadzi wiele projektów i przedsięwzięć. Współpracujemy z wieloma instytucjami i placówkami. Naszym wspólnym celem jest dobro dziecka oraz jego rozwój.
03Kadrę pedagogiczną tworzy zespół wykształconych i kreatywnych nauczycieli, dbających o ciepłą i przyjazną atmosferę
Nasze atuty
- Szczegóły
- Kategoria: Koncepcja przedszkola
- Wyniki ewaluacji zewnętrznej przeprowadzonej przez KO w roku 2012/2013 wskazują na bardzo dobrą i dobrą ocenę pracy placówki (poziom spełniania wymagań A i B);
- Kadra pedagogiczna jest kreatywna, dba o podnoszenie kwalifikacji zgodnych z potrzebami przedszkola, doskonali swoje umiejętności poprzez udział w różnych formach doskonalenia;
- Przedszkole dba o bezpieczeństwo wychowanków, zapewnia im możliwość rozwijania swoich umiejętności i zainteresowań;
- Nasi wychowankowie osiągają sukcesy w konkursach, festiwalach, zawodach sportowych organizowanych na szczeblu gminnym i powiatowym;
- Jesteśmy inicjatorem i organizatorem wielu imprez przedszkolnych i gminnych;
- Systematycznie współpracujemy z różnymi instytucjami środowiska lokalnego;
Procedura postępowania w przypadku wszawicy u dzieci
- Szczegóły
- Kategoria: Procedury
- W przypadku stwierdzenia wystąpienia wszawicy u dzieci (na podstawie zgłoszeń rodziców lub obserwacji pracowników) wychowawcy, na polecenie dyrektora, dokonują kontroli czystości głów wszystkich dzieci w danej grupie. Kontrola ta odbywa się na podstawie upoważnień podpisanych przez rodziców na początku każdego roku szkolnego.
- Dyrektor lub nauczycielka zawiadamia telefonicznie rodziców dzieci, u których stwierdzono wszawicę o konieczności odebrania dziecka w celu odizolowania go od grupy i podjęcia niezwłocznie zabiegów higienicznych skóry głowy. W razie potrzeby instruuje rodziców o sposobie działań, informuje też o konieczności poddania się kuracji wszystkich domowników.
- Nauczycielka informuje rodziców pozostałych dzieci o wystąpieniu problemu w grupie i konieczności przeprowadzania regularnych kontroli czystości głowy dziecka w domu.
- Nauczycielki monitorują skuteczność działań podjętych przez rodziców poprzez kontrolę czystości głów dzieci. O jej wynikach informują na bieżąco dyrektora przedszkola.
- W sytuacji stwierdzenia nieskuteczności zalecanych działań, nauczycielka zawiadamia o tym dyrektora przedszkola w celu podjęcia bardziej radykalnych kroków (zawiadomienie ośrodka pomocy społecznej o konieczności wzmożenia nadzoru nad realizacją funkcji opiekuńczych przez rodziców dziecka oraz udzielenia rodzinie potrzebnego wsparcia).
Procedura postępowania w przypadku, gdy po dziecko przychodzi pijany rodzic
- Szczegóły
- Kategoria: Procedury
- Następnie informuje o fakcie dyrektora przedszkola.
- Przedszkole (dyrektor lub wychowawca) nawiązuje kontakt telefoniczny z drugim rodzicem lub inną upoważniona do odbioru osobą i informuje o zdarzeniu oraz ustala sposób odebrania dziecka z przedszkola.
- Jeśli nie ma możliwości nawiązania kontaktu z drugim rodzicem lub inną osobą upoważnioną do odbioru, nauczycielka zawiadamia o fakcie policję – wydział do spraw nieletnich.
- Nauczycielka sporządza notatkę służbową ze zdarzenia.
- Przedszkole obserwuje sytuację rodzinną dziecka. Jeśli zdarzenie powtarza się kilkakrotnie przedszkole zawiadamia pisemnie o zdarzeniu sąd rejonowy - wydział do spraw rodzinnych.
Podkategorie
Oferta na stronie Start Liczba pozycji: 3
Koncepcja przedszkola Liczba pozycji: 3
Przedszkole przyjazne dziecku, otwarte na potrzeby środowiska, nastawione na rozwój inteligencji wielorakich, promujące działania twórcze oraz przywiązanie do tradycji i kultury Naszej Małej Ojczyzny.
Procedury Liczba pozycji: 11
Zapewniamy wysoką jakość pracy przedszkola oraz zdrowie i bezpieczeństwo każdego dziecka dzięki wypracowanym procedurom postępowania w typowych sytuacjach.
Kadra Liczba pozycji: 8
Pracownicy PM1 - nauczyciele
Lp. |
Nazwisko i imię |
Stanowisko pracy |
1 2 |
Augustynowicz Dominika Banaszewska Kinga |
nauczycielka nauczycielka/logopeda |
3. 4. |
Bojanowska Janina Bolon Agata |
nauczycielka nauczycielka |
5. |
Ciesielska Elżbieta |
nauczycielka/pedagog terapeuta |
6. 7. |
Czerwik Agata Hinc Monika |
nauczycielka nauczycielka/pedagog specjalny |
8. |
Jankowiak Grzegorz |
katecheta |
9. |
Gębusia Marzena |
logopeda |
10. |
Górniak Katarzyna |
nauczycielka |
11. |
Hełminiak Aleksandra |
nauczycielka/logopeda |
12. |
Krawczyk Joanna |
nauczycielka |
13. |
Kucharska Mariola |
nauczycielka |
14. |
Miczke Karolina |
nauczycielka |
15. |
Olejnik Renata |
Dyrektor/nauczycielka |
16 17 18 |
Osenkowska Monika Puchalska Paulina Pfeifer Weronika |
nauczycielka/pedagog terapeuta nauczycielka psycholog |
19. |
Stawicka Wioleta |
Wicedyrektor/nauczycielka |
20. |
Szmigielska Alicja |
nauczycielka |
21 |
Szynkiewicz Alicja |
nauczycielka/pedagog specjalny |
22. |
Woźniak Teresa |
nauczycielka |
23. |
Smoła Paulina | nauczycielka |
24. |
Zyr Klaudia | nauczycielka |
25. |
Zdunowska Daria |
nauczycielka |
26. 27. 28. 29. |
Nizińska Agata Witkowska Nikoll Jarząbek Joanna Kapuśniak Aleksandra |
nauczycielka nauczycielka nauczycielka logopeda/tyflopedagog
|
Pracownicy PM1 - administracji i obsługi
Lp. |
Nazwisko i imię |
Stanowisko pracy |
1. |
Biskup Ludwika |
woźna |
2. |
Gortych Dorota |
woźna |
3. |
Joanna Szmigielska |
pomoc nauczyciela |
4. |
Maciejewska Paulina | woźna |
5. |
Jankowska Marta |
główna księgowa |
6. |
Kała Ewa |
woźna |
7. |
Kawka Beata |
pomoc nauczyciela |
8. |
Brodziński Adam | konserwator |
9. |
Hinc Agata |
specjalista do spr. finansowo-księgowych |
10. |
Łazęcka Magdalena |
specjalista do spr. finansowo-księgowych |
11. |
Okraszewska Izabela |
pomoc nauczyciela |
12. |
Piekarska Karolina |
woźna |
13. 14. |
Nowicka Roksana Pinda Monika |
samodzielny referent referent |
15. |
Stachurska Dominiak Lidia |
woźna |
16 |
Żołyńska Dudka Dorota |
woźna |
17. |
Socha Marlena |
woźna |
18. |
Sufleta Andrzej |
konserwator |
19. |
Suterska Emilia |
woźna |
20. |
Wolna Kamila |
woźna |
21. | Karowska Joanna |
woźna |
Rada Rodziców Liczba pozycji: 4
Obiekty i wyposażenie Liczba pozycji: 3
W trosce o zapewnienie aktywizującej, przyjaznej przestrzeni zachęcającej do twórczej zabawy i odkrywania świata dla dzieci w wieku od 2,5 do 5 lat nasze przedszkole zostało zaprojektowane przez zespół młodych architektów z pracowni projektowej.
Wyposażenie przedszkola obejmujące wszystkie sprzęty i urządzenia znajdujące się na placu zabaw i w budynku oraz meble i pomoce dydaktyczne posiada stosowne atesty i certyfikaty bezpieczeństwa.
Budynek o powierzchni 550 m² spełnia wszelkie wymogi stawiane przez UE w zakresie bezpieczeństwa i higieny pomieszczeń przedszkolnych.
Opinie o przedszkolu Liczba pozycji: 6
Kierownictwo Liczba pozycji: 3
DYREKTOR PRZEDSZKOLA
mgr RENATA OLEJNIK
nauczyciel dyplomowany
WICEDYREKTOR PRZEDSZKOLA
mgr WIOLETA STAWICKA
nauczyciel dyplomowany